Vår tekniske support er tilgjengelig via e-post og telefon alle hverdager kl. 07.00-16.00

Johanna.Sundell • 19. desember 2025

 Alle serviceteknikere er utstyrt med personlige servicebusser med eget reservedelslager.

Service, vedlikehold og support for optimal drift


Vi tilbyr en forebyggende servicetjeneste hvor antall besøk og omfang er helt tilpasset din situasjon, med hensyn til blant annet antall vask per år og utforming av systemet.


Med et stort antall omreisende serviceteknikere på veiene kan vi også være raskt på plass for utbedrende vedlikehold dersom vaskeanlegget skulle slutte å virke, for eksempel på grunn av en kollisjon. Alle serviceteknikere er utstyrt med personlige servicebusser med eget reservedelslager. Dersom reservedelene i servicebussene ikke strekker til, har vi et velassortert sentrallager i Arvika med nærmere 14.000 artikler tilgjengelig.


Å redusere nedetid er alltid vår høyeste prioritet, med mål om å minimere ulemper for våre kunder.

Kontakt service og støtte


Dela vidare

Av Johanna.Sundell 15. desember 2025
Westmatic erfarne og kompetente serviceorganisasjon
Av Johanna.Sundell 8. desember 2025
This is a subtitle for your new post
Av Johanna.Sundell 3. desember 2025
Vi stiller høye krav til oss selv.
Av Johanna.Sundell 1. desember 2025
Vi ser på vedlikehold av våre systemer som vedlikehold av våre kunders kunders kjøretøy.
Av Johanna.Sundell 26. november 2025
Vi ser alltid på helheten i det vi gjør.
Av Johanna.Sundell 24. november 2025
Resultater som rett og slett taler for seg selv.
Av Johanna.Sundell 18. november 2025
Westmatic - Våre løsninger er en verdifull investering i kvalitet, arbeidsmiljø og i fremtiden.
Av Johanna.Sundell 16. november 2025
Vedlikeholdsbehovene varierer avhengig av type vaskesystem.
Av Johanna.Sundell 5. november 2025
Clean & Green er vårt overgripende konsept for fremtidens vaskesystem.
Av Johanna.Sundell 5. november 2025
Usikker på hvilket system som passer deg best? Kontakt oss, så hjelper vi deg.
Flere innlegg